A „Természetesen Veled” podcast legújabb epizódjában arról beszélgetünk, milyen szerepe volt a közösségi média tudatos fejlesztésének és a felvételi kampányok kreatív stratégiájának abban, hogy a Soproni Egyetem elnyerte az „Év Egyeteme” címet a „Sikeres felvételi kampányok” kategóriában.
Vendégeink: Horváth Kata kommunikációs munkatárs és Dr. Pirger Tamás adjunktus.
Kapcsolódó tartalmak
- „Felsőoktatás-pedagógia” címmel önjáró online kurzust ajánlunk
- A Soproni Egyetemért Alapítvány tájékoztatója a Soproni Egyetem munkavállalóinak adatkezeléséről
- Még elérhetők a 200 Ft - os színházjegyek! - ELŐADÁSOK: 08.17., 08.28.
- Egyetemi filmklub- őszi program
- Természetesen Zene! Harmadszor!
- SMAFC tagsági kártya őszi szemeszter
- BOTANIKA Nyári Tábor – Elindult az élményekkel teli kaland a legkisebbeknek!
- EISZ - 2025-ös OA kvóták - augusztus
- Ki fogja a legnagyobb halat? - 26. Egyetemi Horgásznap
- Játékosítás az oktatásban – tanulási élmény és tantermi innováció