Oktatói továbbképzés a Digitális oktatásmódszertani munkacsoport szervezésében
A Digitális oktatásmódszertani csoport (DOK) augusztus 28–29-én tartotta meg az őszi szemesztert nyitó első oktatói továbbképzését, amely a játékosítás, azaz a gamifikáció módszertanára épült. A kétnapos, jelenléti workshop célja az volt, hogy az oktatók saját élményen keresztül ismerkedjenek meg a játékosított tanulási környezetek tervezésével és alkalmazásával.
A program első napján a résztvevők játékosított tanulási helyzeteken keresztül tapasztalták meg, milyen eszközökkel lehet fokozni a hallgatói motivációt, részvételt és tanulási önszabályozást. Az élmények feldolgozását követően módszertani alapozás, jógyakorlatok bemutatása és reflexió segítette a pedagógiai elmélyülést.
A második napon csoportos megbeszélés formában folytatódott a közös tervezés: a résztvevők saját kurzusaikhoz illeszkedő játékosított elemek kidolgozását kezdték meg. A műhelymunkát egy gyakorlati Kahoot-bemutató zárta.
A képzés a Képzők Képzése program részeként valósult meg, tanúsítvánnyal zárult, és a résztevők számára konzultációs lehetőséget is biztosít szeptember végéig a képzés facilitátorával az ötletek továbbfejlesztésére.
Kapcsolódó tartalmak
- Aszfaltozási munkálatok az Ady utcai kollégiumoknál – forgalomkorlátozás
- Mozi a Botanikus kertben – augusztus 29.
- Még elérhetők a 200 Ft - os színházjegyek! - ELŐADÁSOK: 08.17., 08.28.
- Friss hírek a karrieroldalról!
- Különleges kulturális ajánlat a Soproni Egyetem munkatársainak – 30% kedvezmény az EDDA musicalre!
- Oktatói-kutatói tájékoztató fórum a vállalati kapcsolatok digitalizálásáról
- Megújulnak a kollégiumi és egyetemi vizesblokkok
- CEEPUS információs és pályázatíró webinárium
- Soproni Egyetemi Hírösszefoglaló – Tanévnyitótól az Egyetemi Napig
- Augusztusban parkettacsere és kávészünet a Ligneumban