A Soproni Egyetem adott otthont a Nimród vadászújság és az Országos Magyar Vadászkamara közös záró fórumának. Az országjáró programsorozat 19. állomásaként most a Győr-Moson-Sopron vármegyei területi szervezet várta társszervezőként a helyi vadásztársaságok, vadgazdálkodásban érintett szervezetek szakembereit, a hivatásos és sportvadászokat.
A magyar vadászati felsőoktatás fellegvárának nevezte köszöntő beszédében a Soproni Egyetemet dr. Jámbor László, az Országos Magyar Vadászkamara elnöke. Az eseményen a felsőoktatási intézmény rektorhelyettese vette át a 2021-es Vadászati és Természeti világkiállításon is bemutatott preparátumgyűjtemény 11 darabját. Prof. Dr. Lakatos Ferenc beszédében kiemelte a világkiállítás mottója: „Egy a természettel” jól összecseng a Soproni Egyetem jelmondatával: „Természetesen Veled!” A Nimród fórum keretében átvett preparátumok a Vadgazdálkodási Gyűjteményben kapnak majd helyet és szolgálják az egyetemi oktatást.
Az egyetem Ligneum rendezvényházában megrendezett fórumon Dr. Kovács Zoltán, a Nimród vadászújság főszerkesztője elmondta, a vadászati sajtót nem profitalapon képzelik el, ezért a szakmai lap minden vadász postaládájába eljut, így szolgálva a vadászati kultúra értékeinek megőrzését. Az eseményen a megyei vadászati sajátosságokra fókuszáló előadásokat is hallhattak az érdeklődők.
Kapcsolódó tartalmak
- A remény pedagógiája-Prof. Dr. Lükő István könyvbemutatója a Soproni Egyetemen
- 37. OTDK díjazottjait köszöntötték a Soproni Egyetemen
- II. Hagyománytörténeti Konferencia Selmecbányán
- BOTANIKA tábor a Soproni Egyetemen – élmény, közösség és tudás egy helyen
- A Soproni Egyetemmel egyeztetett a mesterséges intelligenciáért felelős kormánybiztos
- Már elérhető a Soproni Egyetemi Híradó legújabb adása
- Több mint együttműködés – IKEA-s bemutatótérrel gazdagodott a Soproni Egyetem
- Felvételi csúcs és új esélyek a Soproni Egyetemen
- Új kutatói generáció kezd munkába Sopronban- elstartolt az EKÖP ösztöndíjprogram a Soproni Egyetemen
- Tudáshíd Sopron és Marokkó között – Új távlatok az egyetemi együttműködésben