Bormarketing bemutatót tartottak a közelmúltban a Soproni Egyetemen a Közgazdaságtudományi Klub szervezésében, Dr. Resperger Richárd vezetésével. Az előadók Dr. Sipos Balázs Tihamér és Dr. Konkoly Mihály voltak, mindketten a bormarketing szakértői. Moderálta, Dr. habil. Szabó Zoltán. A rendezvényt Prof. Dr. Széles Zsuszanna, a Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar dékánja nyitotta meg köszöntő beszédével.
Az előadás a bormarketinggel kapcsolatos különböző témákat érintette, beleértve a piaci trendeket, a márkaépítési stratégiákat és a fogyasztói magatartást. Az előadók megosztották meglátásaikat, tapasztalataikat a borászatban, értékes információkkal szolgálva a hallgatóknak.
Az előadások után direkt kérdéseket tehettek fel a hallgatók és kóstolhattak különböző típusú badacsonyi borokat. Remek alkalom volt ez arra, hogy az előadáson megszerzett tudást kamatoztassák, és többet megtudjanak a piacon elérhető különböző borfajtákról.
Összességében elmondható, hogy a bormarketing bemutató sikeres volt, értékes betekintést nyerve a hallgatókba a borágazatba és annak marketingstratégiáiba. Kiváló esemény volt számukra, hogy a terület szakértőitől tanuljanak, és gyakorlati ismereteket szerezzenek, amelyeket későbbi pályafutásukban is alkalmazni tudnak.
Kapcsolódó elérhetőségek
Kapcsolódó tartalmak
- Vár a Soproni Egyetem 2024 szeptemberében induló képzéseire!
- Tehetség és kitartás a sportban és az egyetemi tanulmányokban
- ÁPRILIS 24-ÉN KEZDŐ OLASZ NYELVTANFOLYAM INDUL
- Tartalmas Szakmai Hét a Soproni Egyetemen
- Ritkán látott fotók a soproni hattyútollazásról
- Ismét sikeresen zárult a Képzők Képzése a Soproni Egyetemen
- Emlékezés és Öröm: Budai Ilona Népdaléneklési Találkozó a Soproni Egyetemen
- Az 1848-as márciusi forradalom ünnepe - a Soproni Egyetem is elhelyezte a tisztelet koszorúját
- Élenjáró Kutatások: Friss Siker a Magyar Agrártudományi Doktoranduszok Szimpóziumán
- Természetsen Zene! - Csak szaxofon!