Bormarketing bemutatót tartottak a közelmúltban a Soproni Egyetemen a Közgazdaságtudományi Klub szervezésében, Dr. Resperger Richárd vezetésével. Az előadók Dr. Sipos Balázs Tihamér és Dr. Konkoly Mihály voltak, mindketten a bormarketing szakértői. Moderálta, Dr. habil. Szabó Zoltán. A rendezvényt Prof. Dr. Széles Zsuszanna, a Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar dékánja nyitotta meg köszöntő beszédével.
Az előadás a bormarketinggel kapcsolatos különböző témákat érintette, beleértve a piaci trendeket, a márkaépítési stratégiákat és a fogyasztói magatartást. Az előadók megosztották meglátásaikat, tapasztalataikat a borászatban, értékes információkkal szolgálva a hallgatóknak.
Az előadások után direkt kérdéseket tehettek fel a hallgatók és kóstolhattak különböző típusú badacsonyi borokat. Remek alkalom volt ez arra, hogy az előadáson megszerzett tudást kamatoztassák, és többet megtudjanak a piacon elérhető különböző borfajtákról.
Összességében elmondható, hogy a bormarketing bemutató sikeres volt, értékes betekintést nyerve a hallgatókba a borágazatba és annak marketingstratégiáiba. Kiváló esemény volt számukra, hogy a terület szakértőitől tanuljanak, és gyakorlati ismereteket szerezzenek, amelyeket későbbi pályafutásukban is alkalmazni tudnak.
Kapcsolódó tartalmak
- Ha Selmec hív….!-Az ősi városba látogattak a Soproni Egyetem első évesei
- Átadták a Kiváló Kutatási Infrastruktúra díjat, a Soproni Egyetem újabb elismerése
- Muzeális tojásles Húsvét hétfőn a Ligneumban
- Hargitai László „fából faragott világa”
- Természetesen Veled Podcast – Beszélgetés Prof. Dr. Fábián Attila rektorral
- Összefoglaló a Soproni Egyetem Felvételi Tájékoztató Online Fórumáról - 2025. január 13.
- ErdőLab szakmai értékelő nap: már most látható, nemzetközi szintű eredmények születtek
- Selmeci Teadélután – Történelem és film egy különleges délutánon
- Az esős, rossz idő miatt új időpontban lesz a Jó szerencsét Túranap Sopronban
- Maxold ki a felvételid idegennyelv-tudással!