Nyelvváltó

Gyengénlátó Változat

Keresés

Beiskolázás 365– közös sikerünk története

arculat2.jpg

A Soproni Egyetemen a beiskolázás nem csupán egy-egy kampány időszakához kötődik, hanem egész éves, stratégiai feladat, amely minden munkatársunk közreműködésével valósul meg. A nyár sem telt eseménytelenül: számos helyszínen, rendezvényen és kampányban képviseltük egyetemünket, hogy minél több fiatalhoz és érdeklődőhöz eljuttassuk üzeneteinket.

Országos jelenlét a nyári hónapokban

Második éve voltunk jelen a Nyugat-Dunántúl nagyvárosainak közterein. Sopron, Keszthely, Tapolca és Sárvár népszerű nyaralóhelyein, valamint Kapuváron, Csornán, Szombathelyen, Nagykanizsán és Zalaegerszegen is találkozhattak a járókelők a Soproni Egyetem kampányaival. Így nyári pihenés közben is sok fiatalhoz eljutottunk.

Beiskolázási csomag középiskoláknak

2025 augusztusában 80 középiskolába juttattunk el beiskolázási anyagokat. A promóciós és tájékoztató csomagok előkészítése alapos szervezést igényelt: minden intézménnyel felvettük a kapcsolatot, hogy biztosan a megfelelő személyhez jusson el az információ. A visszajelzések alapján a kezdeményezés sok helyen értékes segítséget jelent a pályaválasztás előtt álló diákoknak.

Rendezvények és fesztiválok – közvetlen kapcsolat a fiatalokkal

  • Júliusban a Soproni Egyetem is bemutatkozott az első soproni Pont Ott Partin, amely új lehetőséget kínált a közvetlen kapcsolódásra.
  • A pünkösdi SopronFest után a nyár másik nagy állomása a STRAND Fesztivál volt Zamárdiban, ahol 70.000 résztvevő láthatta imázsvideónkat a nagyszínpad LED-falán.

Kreatív kampányok és videós tartalmak

A nyár folyamán saját gyártású videós kampányokkal erősítettük arculatunkat. Kiemelkedő eredményt hozott a Soproni Egyetemi Napok promóciós videója, amely mindössze öt nap alatt több mint 200.000 megtekintést és 11.500 kedvelést ért el. A hozzászólások is bizonyítják, hogy a tartalom valóban megszólította célközönségünket.

Megújult arculat és egységes megjelenés

Az idei nyári rendezvényeken teljesen új, modern eszközökkel jelentünk meg: pop-up pult, sajtófal és az „Év Egyeteme” zászlók biztosították az egységes, fiatalos és lendületes arculatot. Ezek nem csupán látványelemek, hanem fontos üzenetek is: a Soproni Egyetem nyitott az új generációk felé, naprakész és innovatív.

Ligneum Rendezvényház – új közösségi élmények

A Ligneum Rendezvényház is megújult a nyáron: a nagyterem új parkettaburkolatot kapott, és előkészítettük az őszi programokat. Kiemelkedő újdonság volt az első Botanikus Kerti Mozi, amelyet augusztus végén rendeztünk meg. Az esemény nemcsak kulturális élményt, hanem találkozási lehetőséget is teremtett hallgatóink és a soproni polgárok számára.

Előretekintés az őszi időszakra

A nyár lezárultával már a szeptemberben induló országos pályaorientációs napokra készülünk, ahol a személyes megjelenés mellett az online kampányok is kulcsszerepet játszanak majd. Év elején pedig ismét részt veszünk az EDUCATIO kiállításon, ahol több tízezer érdeklődő ismerkedhet meg a Soproni Egyetem kínálatával.

Köszönet a közös munkáért

A nyári aktivitások sikerei közös erőfeszítéseinknek köszönhetők. Akár közvetlenül vett részt valaki a kampányban, akár háttérmunkájával támogatta a folyamatot, minden hozzájárulás fontos. Együtt építjük azt az arculatot és hírnevet, amely alapján Magyarország és a régió megismeri a Soproni Egyetemet.

beiskolazas nyar.jpg

Cikk nyomtatása E-mail