Bormarketing bemutatót tartottak a közelmúltban a Soproni Egyetemen a Közgazdaságtudományi Klub szervezésében, Dr. Resperger Richárd vezetésével. Az előadók Dr. Sipos Balázs Tihamér és Dr. Konkoly Mihály voltak, mindketten a bormarketing szakértői. Moderálta, Dr. habil. Szabó Zoltán. A rendezvényt Prof. Dr. Széles Zsuszanna, a Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar dékánja nyitotta meg köszöntő beszédével.
Az előadás a bormarketinggel kapcsolatos különböző témákat érintette, beleértve a piaci trendeket, a márkaépítési stratégiákat és a fogyasztói magatartást. Az előadók megosztották meglátásaikat, tapasztalataikat a borászatban, értékes információkkal szolgálva a hallgatóknak.
Az előadások után direkt kérdéseket tehettek fel a hallgatók és kóstolhattak különböző típusú badacsonyi borokat. Remek alkalom volt ez arra, hogy az előadáson megszerzett tudást kamatoztassák, és többet megtudjanak a piacon elérhető különböző borfajtákról.
Összességében elmondható, hogy a bormarketing bemutató sikeres volt, értékes betekintést nyerve a hallgatókba a borágazatba és annak marketingstratégiáiba. Kiváló esemény volt számukra, hogy a terület szakértőitől tanuljanak, és gyakorlati ismereteket szerezzenek, amelyeket későbbi pályafutásukban is alkalmazni tudnak.
Kapcsolódó elérhetőségek
Kapcsolódó tartalmak
- Tavaszváró -Élő diákhagyományok mellett új hallgatói kezdeményezések a Soproni Egyetemen
- Fedezd fel a Jövőd a Soproni Egyetemmel - Educatio 2024!
- M5 TV – Erdei utakon
- Színre lép a kooperáció: Együttműködés a Soproni Egyetem, a Nemzeti Színház és az SZFE között
- Áder János is a Soproni Egyetem vendége lesz a SopronFest idején
- Elindult a tavaszi szemeszter a soproni Nyugdíjasegyetemen
- A Soproni Egyetem és a TAEG Zrt. együtt mutatkozik be a FeHoVa Szakkiállításon
- Továbbra is megtekinthetők az Erdészeti Múzeum tavaly év végén bemutatott kiállításai
- A hatodik sorozattal folytatódik a Soproni Egyetem Almanachja.
- Kétnapos Erdészeti Tudományos Konferencia kezdődött Sopronban