Bormarketing bemutatót tartottak a közelmúltban a Soproni Egyetemen a Közgazdaságtudományi Klub szervezésében, Dr. Resperger Richárd vezetésével. Az előadók Dr. Sipos Balázs Tihamér és Dr. Konkoly Mihály voltak, mindketten a bormarketing szakértői. Moderálta, Dr. habil. Szabó Zoltán. A rendezvényt Prof. Dr. Széles Zsuszanna, a Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar dékánja nyitotta meg köszöntő beszédével.
Az előadás a bormarketinggel kapcsolatos különböző témákat érintette, beleértve a piaci trendeket, a márkaépítési stratégiákat és a fogyasztói magatartást. Az előadók megosztották meglátásaikat, tapasztalataikat a borászatban, értékes információkkal szolgálva a hallgatóknak.
Az előadások után direkt kérdéseket tehettek fel a hallgatók és kóstolhattak különböző típusú badacsonyi borokat. Remek alkalom volt ez arra, hogy az előadáson megszerzett tudást kamatoztassák, és többet megtudjanak a piacon elérhető különböző borfajtákról.
Összességében elmondható, hogy a bormarketing bemutató sikeres volt, értékes betekintést nyerve a hallgatókba a borágazatba és annak marketingstratégiáiba. Kiváló esemény volt számukra, hogy a terület szakértőitől tanuljanak, és gyakorlati ismereteket szerezzenek, amelyeket későbbi pályafutásukban is alkalmazni tudnak.
Kapcsolódó tartalmak
- TEKERJ VELÜNK SELMECIG! BIKE TO SELMEC! - 2025
- Soproni egyetemisták tervezik a SopronFest Soproni Egyetem Diákbérlet karszalagját
- Társaiknak segítenek a tanulásban- Tutor program indul a Soproni Egyetemen
- Puszta – lemezbemutató koncert a Ligneumban
- Drónok az oktatásban – a Természetesen Veled podcastben
- Űrtechnológia és talajkutatás kéz a kézben — Izgalmas előadással nyitott a Nyugdíjas Egyetem
- Elismerések a március 15-i ünnepségen: a Soproni Egyetem oktatóit is kitüntették
- Selmeci Teadélután – Történelem és film egy különleges délutánon
- Soproni Egyetem Green Event – Zöld Rendezvények 2025-től Magyarország első karbonpozitív egyetemén
- Az „Év Agrárembere” díj jelöltje az ERTI kutatója, Dr. Csóka György Levente