
Bormarketing bemutatót tartottak a közelmúltban a Soproni Egyetemen a Közgazdaságtudományi Klub szervezésében, Dr. Resperger Richárd vezetésével. Az előadók Dr. Sipos Balázs Tihamér és Dr. Konkoly Mihály voltak, mindketten a bormarketing szakértői. Moderálta, Dr. habil. Szabó Zoltán. A rendezvényt Prof. Dr. Széles Zsuszanna, a Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar dékánja nyitotta meg köszöntő beszédével.
Az előadás a bormarketinggel kapcsolatos különböző témákat érintette, beleértve a piaci trendeket, a márkaépítési stratégiákat és a fogyasztói magatartást. Az előadók megosztották meglátásaikat, tapasztalataikat a borászatban, értékes információkkal szolgálva a hallgatóknak.
Az előadások után direkt kérdéseket tehettek fel a hallgatók és kóstolhattak különböző típusú badacsonyi borokat. Remek alkalom volt ez arra, hogy az előadáson megszerzett tudást kamatoztassák, és többet megtudjanak a piacon elérhető különböző borfajtákról.
Összességében elmondható, hogy a bormarketing bemutató sikeres volt, értékes betekintést nyerve a hallgatókba a borágazatba és annak marketingstratégiáiba. Kiváló esemény volt számukra, hogy a terület szakértőitől tanuljanak, és gyakorlati ismereteket szerezzenek, amelyeket későbbi pályafutásukban is alkalmazni tudnak.
Kapcsolódó tartalmak
- Ősbemutató a Soproni Egyetemen: felhangzott a Sound of Earth
- Meghirdették a Soproni Egyetem 2025/2026. tanév őszi félévének alapítványi ösztöndíjait
- „Söralátét”– október 8-án jön a második koncert a Soproni Egyetemen
- Élménnyel és tudománnyal telt a Soproni Egyetem hétvégéje – design, családi programok és tudomány
- „Az ESG nem trend, hanem jövőkép” – a Soproni Egyetem ESG-képzései
- Kezdődik a Soproni Egyetem nyugdíjasegyeteme
- A természet nyelvén szól a tudás: nemzetközi elismerés a Soproni Egyetemnek
- Soproni Egyetem nyugdíjasegyetem - a pénzügyi tudatosság fontossága
- Kreativitás és szakmai tudás a középpontban – fiatal tehetségek a Soproni Egyetemen
- Ágfalva hőseire emlékeztek a Soproni Egyetemen