Bormarketing bemutatót tartottak a közelmúltban a Soproni Egyetemen a Közgazdaságtudományi Klub szervezésében, Dr. Resperger Richárd vezetésével. Az előadók Dr. Sipos Balázs Tihamér és Dr. Konkoly Mihály voltak, mindketten a bormarketing szakértői. Moderálta, Dr. habil. Szabó Zoltán. A rendezvényt Prof. Dr. Széles Zsuszanna, a Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar dékánja nyitotta meg köszöntő beszédével.
Az előadás a bormarketinggel kapcsolatos különböző témákat érintette, beleértve a piaci trendeket, a márkaépítési stratégiákat és a fogyasztói magatartást. Az előadók megosztották meglátásaikat, tapasztalataikat a borászatban, értékes információkkal szolgálva a hallgatóknak.
Az előadások után direkt kérdéseket tehettek fel a hallgatók és kóstolhattak különböző típusú badacsonyi borokat. Remek alkalom volt ez arra, hogy az előadáson megszerzett tudást kamatoztassák, és többet megtudjanak a piacon elérhető különböző borfajtákról.
Összességében elmondható, hogy a bormarketing bemutató sikeres volt, értékes betekintést nyerve a hallgatókba a borágazatba és annak marketingstratégiáiba. Kiváló esemény volt számukra, hogy a terület szakértőitől tanuljanak, és gyakorlati ismereteket szerezzenek, amelyeket későbbi pályafutásukban is alkalmazni tudnak.
Kapcsolódó tartalmak
- Sopron a bombázások árnyékában – a Soproni Egyetem nyugdíjasegyetemén
- Természetesen Veled video podcast: Tudatos és sikeres jelenlét a közösségi médiában
- A Soproni Egyetem építészeti kincse a Kulturális Örökség Napjain
- Elkezdődött a bALEKhét a Soproni Egyetemen
- Képzők képzése: a Soproni Egyetemen indult el a földmegfigyelés új korszaka
- Szakmai tudás és kreatív erő: a Soproni Egyetem a Forest Europe stockholmi színpadán
- Megérkezett a IV. Soproni Egyetemi Nap after movie
- Kezdődik a Soproni Egyetem nyugdíjasegyeteme
- A Soproni Egyetem is csatlakozott a Tanítsunk Magyarországért Programhoz
- Plan B Sopronban – pótfelvételi lehetőségek Magyarország Zöld Egyetemén